Kako pomembna je servisna služba pri ponudnikih toplotnih črpalk?

»Naprava je samo tako dobra, kot je dober njen servis.«

Nemški pregovor

 

Stranka pokliče in vpraša, če lahko pri nas naroči servis. Med pogovorom ugotovimo, da je toplotno črpalko kupila pri monterju, ki se je nekaj časa po montaži še trudil in skušal odpraviti razne težave, sedaj pa se ji na telefon ne javlja več.

V fazi nakupa toplotne črpalke smo ji ponudbo pripravili tudi pri nas, vendar se je takrat raje odločila za nekaj 100 EUR cenejšo ponudbo monterja, ki danes več »ne obstaja«. Ker pred nakupom ni preverila njegovih referenc, se je pošteno opekla.

Naša servisna služba se je seveda odzvala klicu in opravila svoje delo. Po opravljenem servisu je bila ugotovljena napaka na hidravlični povezavi toplotne črpalke, ki je vplivala na učinkovitost, prav tako pa je povzročila odpoved njenega delovanja. Za piko na i pa smo ugotovili, da je bila sama nastavitev toplotne črpalke napačna, kar je pomenilo vsaj 30 % višjo porabo električne energije.

 

Slaba kakovost storitve montaže pomeni višje obratovalne stroške!

Množična ponudba, povezana z neizprosno konkurenco, občasno tudi s sivo ekonomijo, je naredila svoje in cene so strmoglavile, posledice pa so podobne tistim pri sodobni prehrani, ko vsi plačujemo izredno visok strošek pretirano nizkih cen.

Ponovno so namreč v igri t. i. zunanji stroški (dodatne storitve, servisi, drago vzdrževanje, visoki stroški uporabe), ki neposredno niso vračunani v ceno izdelkov in jih plačujemo na drugačne načine.
Saj poznate stari angleški rek: »Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni.« Mi smo ga malenkost spremenili in pravimo: »Kupujmo kvalitetno blago, ki ga lahko vzdržujemo.«

Morda vam danes, v teh kriznih časih, to zveni malce noro, vendar če boste vzeli računalo in preračunali, koliko denarja ste v zadnjih petih letih zaradi nakupov cenene krame vrgli proč, boste kaj hitro ugotovili, da imamo popolnoma prav.

V našem primeru vzdrževanje naprav zahteva ustrezno izobražen kader, ki pa ga večina monterjev (tistih, ki ponujajo najnižje cene), na žalost nima. Zato je nujno potrebno, da nakup presodite z vidika celotnega stroška, ki ga povzroči toplotna črpalka. To seveda zajema nakupno vrednost in kasnejše obratovalne stroške, ki predstavljajo skoraj 70 % celotnega stroška.

 

Primerjava med dvema nakupoma toplotne črpalke za enak objekt:

Montaža in vzdrževanje sta pomembna faktorja pri nakupu toplotne črpalke

 

V primeru B ni upoštevan dodaten strošek izrednega zunanjega servisa ter odprave napak, ki jih tisti, ki je izvajal montažo, ne želi odpraviti. Namreč, njegovo mnenje je, da je s tem, ko je naredil montažo po zelo nizki ceni, naredil dovolj.

Iz zgornjega primera je dobro razvidno, da je kljub 1.000 EUR dražji osnovni investiciji celoten strošek kvalitetnega ponudnika manjši. Poleg tega boste prihranili kar nekaj slabe volje in strah, da bi sredi zime ostali na hladnem.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Oddajte povpraševanje in začnimo energetsko prenovo

Svetovanje je personalizirano in celostno, kar pomeni, da bomo našli najboljšo energetsko rešitev, prilagojeno za vas! 

Prijavite se na e-novice

Občasno vas bomo obveščali o naših akcijah, ugodnostih in novostih iz sveta celostnih energetskih rešitev.