BREZPLAČEN PREGLED ZA LASTNIKE TERMO SHOP TOPLOTNIH ČRPALK, NA POPLAVLJENIH OBMOČJIH!

Dragi, naši uporabniki toplotnih črpalk Termo Shop,

pred dnevi smo vas obvestili, kako ravnati v primeru, če je prišlo do zalitja toplotne črpalke z vodo (navodila še enkrat spodaj, če ste morda spregledali).

Ker se tudi mi trudimo pomagati po najboljših močeh, zadnje dneve neprestano preživljamo na terenu. Trudimo se biti hitri in učinkoviti, vseeno pa vas prosimo za razumevanje, saj je na širšem območju kar nekaj tisoč naših naprav, ki potrebujejo naš pregled. Da bi lahko bili karseda najbolj na voljo, smo tudi pri telefonski in spletni podpori, v teh dneh vzpostavili poleg rednih linij, še dodatno številko, kjer smo na voljo ter pogovor v živo preko spletnega klepetalnika.

Razumemo, kako pomembno je, da vam čim prej nudimo pomoč in najboljše rešitve v takšnih situacijah. Zato smo se prednostno posvetili vsem vam, ki potrebujete našo pomoč. Na terenu smo prisotni z vsemi 15-imi ekipami – tako servisnimi kot tudi montažnimi, saj prednostno rešujemo posledice, ki so nastale zaradi naravne katastrofe. Če bo potrebno, bomo obseg ljudi dodatno povečali in vključili sodelavce tudi iz drugih oddelkov ter naše zunanje partnerje.

Odločili smo se, da vsem našim strankam, ki ste bili v tej katastrofi, oškodovani, omogočimo BREZPLAČNI PRVI PREGLED po poplavi, ki zajema diagnostiko in  prvo servisno uro (v vrednosti 50 €) ter  kilometrino. Vse naše ekipe imajo s seboj tudi opremo, potrebno za takojšnji zagon oz. vzpostavitev ogrevanja tople vode (če je to mogoče).

Vsi, ki ste utrpeli veliko škodo in imate objekt nezavarovan, izpolnite izjavo v prilogi in jo pošljite na: martina.pinteric@termoshop.si, po prejetju bomo pripravili individualno rešitev za vas in vas kontaktirali.

 Kljub temu, da smo pred vrhuncem ogrevalne sezone, ne skrbite,  vaše primere bomo obravnavali prednostno, zato je skrb ali bo opreme in kapacitet dovolj, odveč.
Prosimo vas, da nas kontaktirate in pridobite svoj termin pregleda. Dosegljivi smo na servis@termoshop.si, lahko izpolnite obrazec na spletni strani: https://www.termoshop.si/servis/ ali pa nas pokličite na: 03 777 44 04 ali 041 754 776.
Za vse, ki imate tudi sončno elektrarno pa smo spodaj pripravili usmeritev kako ravnati v primeru, da je prišlo do poškodb. Če potrebujete dodatno pomoč, smo dosegljivi na servis.elektrarne@termoshop.si .

NAPOTKI ZA RAVNANJE S TOPLOTNO ČRPALKO IN SONČNO ELEKTRARNO, ČE JE PRIŠLO DO ZALITJA:

V primeru, ko je toplotna črpalka zalita z vodo, sledite naslednjim korakom:

  1. Najprej izklopite varovalke za zunanjo in/ali notranjo toplotno črpalko.
  2. Počakajte, da se voda umakne, nato odprite stranico toplotne črpalke, da izteče preostala voda.
  3. Poskrbite, da se električne komponente temeljito posušijo, preden jo ponovno zaženete.
  4. Toplotne črpalke ne povezujte nazaj v električno omrežje.
  5. Pripravite tehnične podatke o toplotni črpalki, vključno z modelom in serijsko številko, ter nas kontaktirajte.

 

V primeru, ko je poškodovana sončna elektrarna, sledite naslednjim korakom:

Ukrepi, ki jih lahko sami izvedete preden poskusite ponovno zagnati sončno elektrarno (le v primeru, če te komponente niso bile poplavljene):

  1. Najprej poskrbite, da NI prisotna napetost v razsmerniku (odklopite AC/DC varovalke).
  2. Fotografirajte komponente in nam pošljite slike na: elektrarne@termoshop.si.
  3. Pred ponovnim vklopom, se posvetujte z nami (mail zgoraj).

Če so bile komponente poplavljene, zalite z blatom ali kako drugače poškodovane, je ponoven zagon PREPOVEDAN.

 

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in potrpežljivost.

Hvala, ker ste izbrali Termo Shop, tukaj smo, da vam pomagamo!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Oddajte povpraševanje in začnimo energetsko prenovo

Svetovanje je personalizirano in celostno, kar pomeni, da bomo našli najboljšo energetsko rešitev, prilagojeno za vas!