Pogosta vprašanja in odgovori

Zakaj nam “meče ven” varovalke? Zaradi nihanja napetosti v fazah –  kontrolnik si lahko sami regulirate. Le-ta pa deluje kot samozaščita, da se elektronika ne bi skurila. ( Preveriti morate pri vašem elektro distributerju).

 

Zakaj mi piska v notranji enoti? Vzrok so lahko cevi, previsok tlak (max. 2 bara), težave z varnostnim ventilom ali pa je prišlo do zmanjšanje hitrosti obtočne črpalke.

 

Imam starejši tip toplotne črpalke in mi prikazuje rdečo luč na zaslonu – kaj to pomeni? Verjetno je enako težava kot pri napaki L9 (ali je težava v tlaku, filtru ali obtočni črpalki). Tu si poglejte kako odstranite napako.

 

Moja toplotna črpalka ne dosega željenih temperatur. Kaj lahko naredim? Preverite vaše nastavitve, in sicer, če je nastavljen pravilen režim ogrevanja temperature ter ali so pravilno nastavljene temperature. Lahko pa je razlog tudi  v pomanjkanju plina; v tem primeru nas kontaktirajte in planirali bomo obisk serviserja.

 

Zunanja enota je glasna. Je potreben obisk serviserja? Tako je, pokličite nas in planirali bomo obisk, saj je lahko vzrokov več – npr. stikanje cevi, težave s kompresorjem …).

 

Kaj so prednosti vzdrževalne pogodbe za mojo toplotno črpalko in kje jo lahko sklenem? Vse, o prednostih ter kaj pogodba zajema, si lahko prebere tu, prav tako imate tukaj tudi informacije kako jo naročite.

 

Ali je potreben obisk serviserja, če pušča nekje pri toplotni črpalki (bojlerju/zalogovniku)? Tako je, kontaktirajte nas in nas ob tem sporočite tudi kako močno je puščanje ter (okvirno) od kod prihaja.

 

 Kaj naredim, če je ogrevanje sanitarne vode na “pavzi”?  Vklopite ogrevanje sanitarne vode.