Prijava na delovno mesto: koordinator servisa TREO (m/ž)

Srce našega podjetja
so zaposleni

Prisegamo na znanje, samoiniciativnost, odgovornost, dobre odnose ter osebni razvoj zaposlenih, saj se zavedamo, da ste zaposleni, srce Termo Shopa.

Napreden razvoj z lastno proizvodnjo toplotnih črpalk in celovit trajnostni razvoj energetske oskrbe, se odraža v naši uspešnosti in rasti podjetja. Naše delovno okolje ustvarja stalna ekipa strokovnih, uspešnih, ciljno usmerjenih, dinamičnih ter lojalnih posameznikov, na katere smo izredno ponosni. Rast podjetja na podlagi potreb trga in strategija Termo Shopa narekuje priložnosti zaposlitve na delovnem mestu Koordinatorja servisa – sončne elektrarne (m/ž).

Pridružite se nam, če:

  • cenite kvalitetno opravljene storitve in prepoznavnost blagovne znamke TermoPlus®,
  • vaše prizadevanje za kakovost in razvoj v vas ustvarja željo po soustvarjanju procesa,
  • trajnostni razvoj poslovanja opisuje vaš odnos do dela,
  • v dinamičnem delovnem okolju lahko delujete odgovorno, samoiniciativno, odzivno, vedoželjno in ciljno usmerjeno,
  • želite in spodbujate ovrednoteno uspešnost pri delu v variabilnem plačilu,
  • želite z znanjem prispevati pri projektu selitve v nove prostore in dolgoročno zaposlitev.

 

Koordinator servisa v Termo Shopu skrbi za:

  • odziv na poizvedbe strank preko klicev, e – sporočil, jasno, jedrnato in celovito,
  • nudi operativno in tehnično strokovno podporo strankam oz. investitorjem,
  • sledi vlogam investitorjem s finančnimi institucijami, skladi,
  • koordinira poslovne poti primopredaj sodelavcev,
  • vrši in ocenjuje pregled nad zadovoljstvom strank,
  • ažurno izvaja reševanje reklamacij,
  • vsa opravila skladno s procesom vodi digitalizirano in sproti optimizira proces.

Pričakujemo:

  • najmanj VI/1 stopnja, izobrazba elektro ali druga v kolikor si sledijo ostala pričakovanja in izkušnje,
  • 5 let izkušenj v podpori strankam tehnične branže ali poznavanjem procesa postopka za pridobivanje dokumentacije pred montažo in po montaži,
  • aktivno znanje angleškega jezika (ustno/pisno),
  • izkušenost na področju koordiniranja ekip in podpore strankam,
  • pozitivno naravnanost, energičnost, organiziranost, natančnost, samostojnost, samoiniciativnost, aktiven pristop k reševanju izzivov.

 

Prijavite se lahko do 13.10.2023. 

Prijava je možna preko telefona:  041 332 688 (kontaktna oseba: Tea Povše) ali preko e-maila: tea.povse@termoshop.si.